Empreses amb propòsit
La creació de valor compartit, propòsit de l’empresa
Des de la Cecot entenem que l’empresa ha d’orientar-se vers un propòsit de triple impacte: econòmic, social i ambiental. Integrar aquestes tres dimensions en la governança de les organitzacions possibilita el progrés comunitari i de totes les persones que en formem part.
Per què ens importa el propòsit empresarial?
Perquè creiem que la generació de riquesa ha d’estar vinculada a la cohesió social.
Perquè, més enllà dels beneficis econòmics, l’empresa ha de produir un impacte positiu en el seu entorn.
Perquè en la sostenibilitat econòmica, social i ambiental les pimes han de tenir-hi un paper capdavanter.
Perquè la societat així ho demana i les empreses i associacions empresarials hi hem de respondre.
Perquè l’empresa amb propòsit atreu i manté professionals compromesos.
Perquè el propòsit actua com a motor per a la innovació i la transformació de les empreses.
Perquè el diàleg entre l’empresa i la comunitat amb la qual interactua esdevé indispensable per al progrés social.
Perquè la nostra viabilitat com a societat només s’entén si l’empresa també s’hi compromet de manera plena.
Què hem fet i què et podem oferir?
Manifest
Hem signat el “Manifest per a una Economia amb Propòsit”, juntament amb les principals organitzacions empresarials del país, per contribuir activament al canvi cap a una economia més sostenible i inclusiva.
El president de la Cecot, Xavier Panés, explica en aquesta entrevista el sentit d’aquest compromís i el paper clau de les empreses en el canvi social i ambiental.
Assessorament
T’ajudem a activar el teu propòsit empresarial, amb recomanacions i informació d’interès sobre models de governança que integren els àmbits econòmic, social i ambiental.
Consultoria – Formació
Elaborem formació a mida per incorporar el propòsit a la teva empresa. Contacta amb el nostre equip de formació a l’empresa.
Reconeixements
Anualment organitzem els Reconeixements Cecot al Progrés Empresarial per a guardonar les empreses que destaquen per la seva innovació, compromís social i sostenibilitat ambiental.
Treball en xarxa
Promovem espais de trobada i col·laboració entre empreses amb propòsit, per facilitar-ne aliances estratègiques i l’intercanvi de bones pràctiques.
Col·laborem en el programa RSE.Pime, impulsat per l’associació Respon.cat, per incorporar la Responsabilitat Social a les petites i mitjanes empreses catalanes.






