Planificació financera: el pressupost com a eina de creixement
Formació
Presencial
2025-10-17
09:00
Cecot, carrer Sant Pau 6, de Terrassa
Pagament
PLANIFICACIÓ FINANCERA: EL PRESSUPOST COM A EINA DE CREIXEMENT

Comparteix:

Aquesta formació està especialment pensada i ideada per donar resposta a les necessitats financeres més essencials de les empreses.
Una formació molt útil per a PIMES que no tenen la capacitat o les eines per fer aquesta planificació de manera estructurada i rigorosa. En tenir clar com confeccionar el pressupost, quines són les eines financeres més imprescindibles i posar-ho en pràctica, es pot millorar significativament la gestió del negoci i de la presa de decisions per millorar els resultats.

Rafel Busom Masjoan
Especialista en Finances i estrategia empresarial

Soci fundador d’AURA CONSULTORS.
Expert en finances, planificació financera i consultoria estratègica per a pimes. Especialista en la millora de la gestió i el control econòmic i financer amb l’objectiu d’incrementar la rendabilitat i la solvencia de les empreses, implementant sistemes de control i planificació financera i, acompanyant i assessorant a la direcció de les àrees financeres i d’estratègia.

Vols contactar amb nosaltres?

Truca’ns al 93 736 11 00 o envia’ns un correu electrònic

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Podeu revisar la nostra Política de Privadesa i Cookies