Cecot - IA: el nou motor del màrqueting modern
IA: el nou motor del màrqueting modern
2024
Aleix Valls · Pol Fantoba
Espai multimèdia | Màrqueting i vendes

Comparteix:

Descobreix amb l’Aleix Valls com l’IA està definint les estratègies de màrqueting, millorant la interacció amb els clients i optimitzant els resultats. Un viatge per entendre el futur del màrqueting.

Aleix Valls és un expert en tecnologia i innovació. Va ser director de Mobile World Capital Barcelona, on va liderar iniciatives com 4YFN i el fons mVenturesBcn. Actualment és CEO i cofundador de Liquid Lab.

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Podeu revisar la nostra Política de Privadesa i Cookies