La reunió ha permès abordar els principals reptes del municipi en matèria de planejament urbanístic, polígons d’activitat econòmica i infraestructures, i acordar un seguiment dels temes tractats després de l’estiu
Cecot Rubí ha mantingut una reunió de treball amb l’alcaldessa de Rubí, Ana María Martínez, i membres de l’equip de govern municipal amb l’objectiu de compartir les principals inquietuds i necessitats del teixit empresarial del municipi i reforçar els espais de diàleg entre l’administració local i les empreses.
La trobada ha estat presidida pel president de la Cecot, Xavier Panés, i pel president de Cecot Rubí, Dionís Rovira, i ha comptat amb la participació de representants de l’Ajuntament, empresaris del territori i membres de l’equip tècnic de la Cecot.
Durant la benvinguda, Xavier Panés ha posat en valor la importància de mantenir una interlocució constant entre el món empresarial i les administracions per avançar en aquelles actuacions que contribueixen a millorar la competitivitat del territori.
Per la seva banda, el president de Cecot Rubí, Dionís Rovira, ha traslladat a l’equip de govern els principals temes d’interès per al teixit empresarial del municipi. Entre aquests, l’encaix de les necessitats de les empreses de Rubí en el nou Pla d’Ordenació Urbanística Municipal (POUM), el reforç de les actuacions de manteniment i inversió als polígons d’activitat econòmica, així com l’estat de les actuacions relacionades amb els ponts i el desenvolupament de Rubí Sud.
L’alcaldessa, Ana María Martínez, i els membres del govern municipal han exposat la situació dels diferents projectes i han compartit les línies de treball previstes en cadascun d’aquests àmbits.
La reunió ha permès intercanviar impressions sobre els principals reptes que afronta el municipi des de la perspectiva econòmica i empresarial i, a més, s’ha de posat de relleu la necessitat d’establir un pla estable d’inversions a polígons i que el manteniment i conservació d’aquests espais d’activitats econòmiques s’incorpori a la planificació general de la ciutat.
Ambdues parts han acordat mantenir reunions de seguiment durant el mes de setembre per continuar treballant els diferents assumptes abordats i fer seguiment de l’evolució dels projectes plantejats.
Assistents a la trobada
A la reunió hi han assistit, per part de l’Ajuntament de Rubí, l’alcaldessa Ana María Martínez; el regidor de Planificació Urbana, Rafael Güeto; el regidor d’Indústria, Comerç i Ocupació, Juan Antonio Brustenga; la directora de l’Àrea d’Indústria, Comerç i Ocupació, Olga González; i el gerent de l’Ajuntament, Marc Sanabria.
En representació de Cecot Rubí hi han participat el president Dionís Rovira, Lluís Ridao, Manuel Jiménez, Antonio Jodar, Jordi Arch, Núria Vallhonrat, Rossend Marqués, Manuel García Villena, Manuel Selfa, Xavier Yagüe, Anselmo Gala, Sergi Casalins i Carla Rocafort.
Per part de la Cecot hi han assistit el president Xavier Panés, el secretari general Oriol Alba, Núria Amela, Jordi Pérez i Margarida Rodríguez, assessora en dret urbanístic i immobiliari.
