La Cecot acull una jornada sobre els canvis legislatius en Seguretat Social per al 2026

2 de març de 2026
Seguretat Social 2026: Canvis legislatius i la seva aplicació en la gestió laboral amb Antonio Benavides
0 mins. de temps de lectura
Escolta l'article · 0:00

La seu de la Cecot ha acollit aquest dilluns la jornada “Seguretat Social 2026: canvis legislatius i la seva aplicació en la gestió laboral”, organitzada per Egarsat amb la col·laboració del Club Cecot de Recursos Humans. La sessió ha reunit professionals de l’àmbit laboral i de recursos humans interessats a conèixer de primera mà les novetats normatives que impactaran en la gestió empresarial durant el proper any.

La benvinguda ha anat a càrrec de Manuel Monfort, responsable de Relacions Laborals de la Cecot, que ha destacat la importància de disposar d’espais d’actualització rigorosa i pràctica en un context de canvis rellevants en matèria sociolaboral. Monfort ha subratllat que qüestions com les cotitzacions, les pensions o les modificacions en la jubilació tenen una incidència directa en la presa de decisions de les organitzacions.

“Ens trobem en un moment de canvis rellevants en l’àmbit de la Seguretat Social, que impacten directament en la gestió diària de les organitzacions: cotitzacions, pensions, jubilació i novetats normatives que cal conèixer bé per prendre decisions informades”, hadetallat Monfort, qui a més ha subratllat que “des del Club de Recursos Humans treballem perquè les empreses disposin d’espais d’actualització rigorosa i pràctica en matèria sociolaboral”.

La ponència central ha estat impartida per Antonio Benavides, advocat, llicenciat en Dret i graduat social, que ha analitzat els principals canvis legislatius previstos per al 2026 i la seva aplicació pràctica en l’àmbit de la Seguretat Social. Durant la seva intervenció, ha abordat les darreres novetats sociolaborals, la revalorització de les pensions, els nous criteris de cotització i les modificacions en matèria de jubilació, aportant una visió tècnica i aplicada a la realitat empresarial.

La sessió ha estat moderada per Alberto Sancho, responsable de Relacions Institucionals d’Egarsat, que ha conduït també el torn obert de preguntes, que ha generat un debat participatiu amb consultes concretes vinculades a la gestió diària de les empreses.

La jornada s’ha tancat amb un agraïment als ponents i a les entitats col·laboradores, així com als patrocinadors del Club Cecot de Recursos Humans: Prevint, Wolters Kluwer i Infolab, pel seu suport continuat i compromís amb la difusió del coneixement en l’àmbit de la gestió de persones i les relacions laborals.

Des de la Cecot i Egarsat s’ha posat en valor la necessitat d’anticipar-se als canvis legislatius per garantir una gestió laboral eficient, segura i ajustada al marc normatiu vigent.

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Podeu revisar la nostra Política de Privadesa i Cookies