Cecot exigeix al Govern que declari inhàbil el dilluns de l’apagada per a evitar perjudicis legals
29 de abril de 2025
3

Comparte:


La patronal Cecot, integrada en Foment del Treball, ha demanat aquest dimarts al Govern d’Espanya que declari com a inhàbil a efectes administratius dilluns passat, jornada marcada pel caos després de l’apagada elèctrica que va afectar bona part de la Península.

Segons ha denunciat l’organització empresarial en un comunicat, la situació va suposar una «inactivitat forçosa» per a centenars d’empreses, especialment del sector industrial, que no van poder reprendre la seva activitat fins a hores després del restabliment del subministrament. Per això, sol·liciten que no es computin els terminis de requeriments, multes o processos judicials corresponents a aquesta jornada, amb l’objectiu de garantir «seguretat jurídica» i protegir les entitats afectades.

Informació completa al mitjà original.

Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.