Cecot – Hem constituït l’Agrupació de Polígons de Terrassa com a canal d’interlocució entre les empreses ubicades a polígons i l’Ajuntament
20 de diciembre de 2019
2019.11.11 constitucio agrupacio poligons terrassa jordivilar (2)

Comparte:

  • Entre els reptes més immediats, l’Agrupació planteja definir les estratègies a curt i mig termini que possibilitin la millora dels polígons; negociar el pressupost municipal destinat als polígons i orientar les actuacions de l’ajuntament en aquest àmbit, així com impulsar l’elaboració d’un pla director que diagnostiqui la situació dels polígons, identifiqui les prioritats de les actuacions i elabori un pressupost per millorar-los.

Dilluns, 11 de novembre de 2019. Avui s’ha constituït l’Agrupació de Polígons de Terrassa amb la presència de les empreses representatives dels polígons amb activitat empresarial de Terrassa. La Junta Directiva ha anomenat president de l’Agrupació a Jordi Vilar, el qual al mateix temps també ho és de l’Associació de Propietaris dels Bellots. La primera reunió constitutiva, ha comptat a més amb el suport del president de la Cecot, Antoni Abad, i amb la presència del tinent d’alcalde de Promoció Econòmica i Projecció de la Ciutat, Isaac Albert, així com del director de Promoció Econòmica, Miquel Pérez, i l’assessor de l’àrea, Josep Vilagrasa.

Seguir llegint

Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.