Presentació de la radiografia del mercat de la compravenda d’empreses a Catalunya
Esdeveniment
Presencial
2025-09-18
10:00
CaixaBank “all in one”. Plaça Francesc Macià, 10 – 08036, Barcelona
Obert
plantilla butlletí cecot (21)

Comparte:

Reempresa i CaixaBank commemoren deu anys de col·laboració amb una jornada especial on es presentarà un informe inèdit sobre la compravenda d’empreses a Catalunya. Un document fonamentat en dades pròpies que analitza l’evolució territorial i sectorial d’un mercat clau per a la competitivitat del teixit empresarial català.

Aquest informe ofereix una nova mirada, amb informació útil per a entitats de promoció econòmica, responsables d’elaborar polítiques públiques i qualsevol agent interessat en la continuïtat empresarial com a estratègia de competitivitat i creixement.

L’acte aplegarà representants d’entitats col·laboradores, col·legis professionals i experts econòmics per reflexionar conjuntament sobre el present i futur del relleu empresarial.

Més informació

Vols contactar amb nosaltres?

Truca’ns al 93 736 11 00 o envia’ns un correu electrònic

Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.