4 de noviembre de 2025
Conveni del Comerç de Cansaladers-Xarcuters, Carnissers, Menuts Comestibles i Detallistes de Volateria, Ous i Caça per als anys 2025-2027

Us informem que s’ha publicat en el BOP, la Resolució per la qual es disposa la inscripció i la publicació del Conveni col·lectiu de treball del Comerç de Cansaladers-Xarcuters, Carnissers, Menuts Comestibles i Detallistes de Volateria, Ous i Caça de la província de Barcelona per als anys 2025-2027.

Codi de Conveni: 08000755011993

Data de publicació: 04/11/2025

Vigència, Durada: Aquest Conveni col·lectiu entrarà en vigor a partir de l’1 de gener de 2025 i acabarà el 31 de desembre de 2027, independentment de la data de la seva publicació al DOGC i es prorrogarà any rere any, per reconducció tàcita, llevat que qualsevol de les parts signants el denunciï.

Salari de Conveni
Per a l’any 2025 s’estableix com a salari de conveni l’import contingut en l’annex I d’aquest Conveni col·lectiu, consistent en un increment del 3% sobre les taules salarials de 2024, per a cadascun dels grups professionals i amb efectes 01/01/2025.

Finalitzat l’any 2025, si l’IPC interanual de Catalunya fos superior al 3%, s’aplicarà un increment addicional corresponent a la diferència entre el 3% i l’IPC definitiu, amb un màxim de l’1%. Aquest increment, en cas de produir-se, tindrà efectes a partir de l’1 de gener de 2026 i serà aplicable al plus vinculació.

Per a l’any 2026 s’estableix un augment del 2% sobre les taules de l’any 2025. Finalitzat l’any 2026, si l’IPC interanual de Catalunya fos superior al 2%, s’aplicarà un increment addicional corresponent a la diferència entre el 2% i l’IPC definitiu, amb un màxim del 0,5%. Aquest increment, en cas de produir-se, tindrà efectes a partir de l’1 de gener de 2027 i serà aplicable al plus vinculació.

Per a l’any 2027 s’estableix un augment del 2% sobre les taules de l’any 2026. Finalitzat l’any 2027, si l’IPC interanual de Catalunya fos superior al 2%, s’aplicarà un increment addicional corresponent a la diferència entre el 2% i l’IPC definitiu, amb un màxim del 0,5%. Aquest increment, en cas de produir-se, tindrà efectes a partir de l’1 de gener de 2028 i serà aplicable al plus vinculació.

En qualsevol cas les empreses que tinguin establertes retribucions superiors de caràcter voluntari amb els seus treballadors, han de reflectir-les als corresponents fulls de salari.

Jornada de Treball: S’estableix mitjançant aquest Conveni col·lectiu la jornada de treball de 1.794 hores anuals de treball efectiu per als anys 2025, 2026 i 2027.

» Text de la Resolució publicada el BOP

Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.