Cecot Comerç organitza una nova edició de la Jornada #RetailTrends, que aquesta edició se centra en la IA al Retail. La Intel·ligència Artificial s’ha convertit en un factor clau per a la competitivitat del sector Retail. Durant la Jornada aprendrem a aplicar solucions d’IA adaptades a les necessitats de cada negoci de Retail i també estratègies pràctiques per gestionar el dia a dia. La cita és dijous 23 d’octubre a partir de les 9:30h a la Cecot.
En Toni Pérez, expert en Lideratge i Gestió del Canvi i Laia Morales, experta en customer experience, ens mostraran com aprofitar aquestes eines per transformar el nostre comerç. La Jornada estarà moderada pel periodista de TV3 i RAC1 Pere Mas.
La primera ponència de la Jornada anirà a càrrec de Toni Pérez, ens parlarà d’alguns dels enemics del lideratge, com la multitasca, la fatiga decisòria o la solitud del líder. Ens oferirà estratègies pràctiques per gestionar el dia a dia i evitar la improvisació constant. A més, de donar-nos opcions per guanyar temps operatiu.
Després de la pausa per al café-networking tindrà lloc la segona xerrada, que anirà a càrrec de Laia Morales, que ens mostrarà com implicar-nos en l’ús de les eines d’IA i superar la por de ser substituït. A més, ens oferirà eines pràctiques per la gestió dels horaris, l’anàlisi de vendes i l’automatització de tasques administratives.
Més informació aquí.