<
25 de setembre de 2024
CESAM Webinar 2: Sustainable Solutions for Circular Food Systems
Dimecres 25 de setembre de 2024 · de 9:30 h a 12:00 h · Inscripcions fins al 23 de setembre · Preu: Gratuït

El segon seminari web del Projecte Europeu CESAM se centrarà en solucions sostenibles per als sistemes alimentaris circulars. Aquest webinar està dirigit a oferir a les empreses solucions sostenibles especialment innovadores i aplicables als sectors agroalimentaris i afins (envasos, energia, aigua, residus, valorització de subproductes, etc.).

Aquest webinar oferirà a les empreses informació sobre les possibilitats existents per establir un sistema alimentari circular. També oferirà un espai per compartir solucions que fomenten aquest objectiu i es donarà especial visibilitat a empreses especialment innovadores que compartiran les seves bones pràctiques en la incorporació de l’economia circular als sectors agroalimentaris i afins.

Sessió està organitzada per:

  • ACCIÓ.
  • Agri Sud-Ouest Innovació.
  • Agence Ad’Occ.
  • Euroregió.
  • Fundació BIT.

Inscripcions

Vols assessorament? Contacta’ns:

Assessorament en Comerç Exterior | Martí Lloveras
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Podeu revisar la nostra Política de Privadesa i Cookies