Presentació de la UNIÓ D'ENTITATS DE RETAIL DE CATALUNYA RETAILcat

• Barcelona Oberta, Cecot Comerç, Comertia i la Fundació Barcelona Comerç.
  • 23/02/17
  • Auditori Meier del MACBA (Plaça dels Àngels, 1 - 08001 Barcelona)

Barcelona Oberta, Cecot Comerç, Comertia i la Fundació Barcelona Comerç s’han organitzat per crear la Unió d’Entitats de Retail de Catalunya, RETAILcat, una entitat que neix amb vocació de ser l’organització empresarial representativa del sector retail a Catalunya i donar resposta a la nova realitat d'un sector, el retail, dinàmic, competitiu i en constant evolució.

RETAILcat és una entitat contemporània que vol sumar, liderar, fer costat i impulsar el retail actual i de futur, alhora que vol donar cabuda a altres organitzacions del sector (gremis, associacions, federacions i fundacions) del territori català que comparteixin la mateixa visió i objectius.

La nova entitat RETAILcat serà presentada en roda de premsa el proper DIJOUS 23 de febrer a les 10:30h a l’Auditori Meier del MACBA (Pl. dels Àngels, 1 - 08001 Barcelona). Participaran a la presentació, el president de RETAILcat, Joan Carles Calbet, president, també, de Comertia; Cristina Escudé, presidenta de Cecot Comerç; Salva Vendrell, president de la Fundació Barcelona Comerç i Gabriel Jené, president de Barcelona Oberta.

+info:

Barcelona Oberta i Comertia: Elvira Garcia – Tel. 615153944 – elvira@agenciasetting.com

Cecot Comerç: Raquel Moreno - Tel. 630 91 80 26 – premsa@cecot.org

Fundació Barcelona Comerç: Susanna Cuadras – Tel. 647 36 56 40 – comunicacio@eixosbcn.org

Terrassa, 20/02/2017 Cecot Comerç

Informació facilitada per Cecot Comerç