Oncolliga guanya la sisena edició del Premi Solidari promogut pel Gremi de la Construcció del Vallès

• Gremi de la Construcció del Vallès
  • 21/12/16
  • Seu del Gremi - Sala Joan Pujals - Edifici Institucional Cecot (c.Sant Pau, 6 - 08221 Terrassa)

El passat divendres 18 de novembre els membres del Jurat del Premi a la Solidaritat que atorga, per sisè any, el Gremi de la Construcció del Vallès es van reunir per fallar a favor d’una de les candidatures presentades aquest any. El Jurat, format per Miquel Sàmper, 2n Tinent d'alcalde de Desenvolupament econòmic, indústria i ocupació de l’Ajuntament de Terrassa; David Garrofé, secretari general de la Cecot; Toni Palet, president del Gremi de la Construcció del Vallès i Josep Baldó i Ramon Bosch, membres del Comitè Executiu del Gremi de la Construcció del Vallès, va resoldre atorgar el premi a Oncolliga, reconeguda per la seva tasca d’ajuda als malalts de càncer i als seus familiars. El Premi a la Solidaritat està dotat amb 3.000 euros per projectes socials desenvolupats a la comarca del Vallès i en benefici de col·lectius desafavoritats de la pròpia comarca.

Amb aquest Premi, el GCV pretén retre homenatge i testimoniatge d’admiració a totes aquelles persones o entitats que, d’una manera silenciosa, discreta i desinteressada, realitzen una labor social. En els últims dotze anys el Gremi de la Construcció del Vallès ha col·laborat amb més de 30.000 euros en projectes socials.

ASSISTENTS:

·        Sr. Toni Palet, president del Gremi de la Construcció

·        Sr. Joaquim Gil, president de la Junta Directiva d’Oncolliga.

Terrassa, 19/12/2016 Gremi de la Construcció del Vallès

Informació facilitada per Gremi de la Construcció del Vallès